Professionele kwasten sets voor de kinderopvang en scholen

Klantenservice

Heeft u een vraag, opmerking of klacht?

Neem dan gerust contact met ons op!

 

Zo kunnen wij onze service naar u en naar onze andere klanten nog meer optimaliseren!

 

Klik op een van de onderstaande links zodat wij uw vraag, opmerking of klacht zo snel mogelijk kunnen behandelen!


 

Bereikbaarheid

 - Telefonisch

   - Telefoonnummer

 - Online chat

 - Per E-mail

 - Contactformulier

 - Bezoeken

   - Bezoekadres

   - Route

   - Openingstijden

 

Retourneren

 - binnen 14 dagen na ontvangst (de afkoelingsperiode)

 - na  de afkoelings periode

 - in geval van garantie

 

Klachten

 - klachten over onze produkten of dienstverlening

 - klachten of schade tijdens verzending of bij aflevering

   - zichtbare schade

   - onzichtbare schade

 


 

 

 

Bereikbaarheid:

Telefonisch

Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar op:

Tussen 24-12-2016 en 08-01-2017 zijn wij telefonisch niet bereikbaar ivm de kerstvakantie.

Tijdens deze periode kunt U uitsluitend contact met ons opnemen via ons contactformulier of via email. De email wordt gelezen en wij zullen u zo spoedig mogelijk beantwoorden.

 

 - Maandag *

10:00

t/m

17:00

 - Dinsdag *

10:00

t/m

17:00

 - Woendag *

10:00

t/m

17:00

 - Donderdag *

10:00

t/m

17:00

 - Vrijdag *

10:00

t/m

16:00

 

Ons telefoonnummer:

(voor Nederland)

(072) 511 2902

Ons telefoonnummer:

(buiten Nederland)

+31 72 511 2902

        * Met uitzondering van in Nederland erkende feestdagen.

 

Online chat

Binnenkort wordt het mogelijk om online te chatten met Rybka. U krijgt dan direct antwoord op uw vraag, opmerking of klacht.

Email

Onze klantenservice is altijd te bereiken per email. Wij streven ernaar om u uiterlijk binnen 2 werkdagen te beantwoorden (meestal krijgt u antwoord op dezelfde dag). Telefonisch of per email.

 

        Ons email adres is: info@rybka.nl

Contactformulier:

Voor uw vraag opmerking of klacht kunt u ons contactformulier gebruiken. Zo komt uw vraag, opmerking of klacht altijd terecht bij de juiste afdeling. Wij streven ernaar om u uiterlijk binnen 2 werkdagen te beantwoorden (meestal krijgt u antwoord op dezelfde dag). Telefonisch of per email.

 

        Klik hier voor ons contactformulier.

 

Bezoeken

Uiteraard kunt u ons gewoon bezoeken. Neem op een van de bovenstaande manieren contact met ons op voor een afspraak.

Tussen 24-12-2016 en 08-01-2017 zijn wij telefonisch niet bereikbaar ivm de kerstvakantie.

Tijdens deze periode kunt U uitsluitend contact met ons opnemen via ons contactformulier of via email. De email wordt gelezen en wij zullen u zo spoedig mogelijk beantwoorden.

 

 

Ons bezoekadres is:

 

        Rybka.nl

        Kamerlingh Onnesstraat 12M

        1821 BP  Alkmaar

        Nederland

 

        KLIK HIER VOOR DE ROUTE

 

Openingstijden:

 

    - Maandag *

10:00

t/m

17:00

    - Dinsdag *

10:00

t/m

17:00

    - Woendag *

10:00

t/m

12:00

    - Donderdag *

10:00

t/m

17:00

    - Vrijdag *

10:00

t/m

16:00

        * Met uitzondering van in Nederland erkende feestdagen.

 


 

 

Retourneren

Retourneren binnen 14 dagen na ontvangst (de "afkoelingsperiode"):

Bij de aankoop van producten bij Rybka.nl heeft u als consument volgens de wet kopen op afstand de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende 14 (kalender)dagen. Deze termijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door, of namens u.

 

Tijdens deze termijn dient u zorgvuldig om te gaan met het product en de verpakking. U mag het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of u het product wenst te behouden. Dit houdt in dat u het product mag uitpakken en testen. Producten die beschadigd zijn of sporen van werkelijk gebruik vertonen, kunnen vanzelfsprekend niet meer retour worden genomen.

 

Indien u van deze methode gebruik wenst te maken, dient u alvorens te verzenden eerst schriftelijk contact op te nemen met onze klantenservice via info@rybka.nl. Vervolgens kunt u het onbeschadigde product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk- in de originele verpakking en toebehoren aan Rybka.nl retourneren.

Exacte instructies, alsmede de juiste adresgegevens, ontvangt u per mail van onze serviceafdeling, na aanmelding van uw retourzending.

Bij eventuele schade en/of ontbrekende onderdelen van het geretourneerde product kan Rybka.nl (een deel van) het aankoopbedrag inhouden. Zodra Rybka.nl het product in goede orde heeft ontvangen zal het aankoopbedrag binnen 30 dagen na ontvangst op uw rekening worden teruggestort.

 

Retourzendingen zijn tot het moment van ontvangst bij Rybka.nl voor risico van de koper. Dit houdt in dat Rybka.nl niet aansprakelijk is voor het zoekraken van retourgestuurde producten.

 

De kosten van de retourzending zijn voor de koper. Onjuist gefrankeerde retour zendingen worden niet door ons geaccepteerd.

 

Het is niet mogelijk om tijdens of na productie van producten die voor u op maat worden gemaakt gebruik te maken van uw retourrecht of herroepingsrecht.

 

Bekijk onze algemene voorwaarden voor meer informatie

 

Retourneren na de afkoelingsperiode:

In sommige gevallen is het, afhankelijk van de retour te zenden producten, ook mogelijk na de afkoelingsperiode artikelen retour te zenden. Dit kan uitsluitend na overleg met, en na schriftelijke goedkeuring door onze klantenservice.

In dit geval wordt van de retour te zenden artikelen 25% van de aankoopwaarde als retourkosten berekend, met een minimum van € 50,- exclusief BTW.

 

Artikelen die langer dan 28 dagen in uw bezit zijn, worden niet meer retour genomen.

 

Indien u van deze methode gebruik wenst te maken, dient u alvorens te verzenden eerst schriftelijk contact op te nemen met onze serviceafdeling via info@rybka.nl Vervolgens kunt u het onbeschadigde product met alle geleverde toebehoren uitsluitend in de originele verpakking en toebehoren aan Rybka.nl retourneren.

 Exacte instructies, alsmede de juiste adresgegevens, ontvangt u per mail van onze serviceafdeling, na aanmelding van uw retourzending.

Bij eventuele schade en/of ontbrekende onderdelen van het geretourneerde product kan Rybka.nl (een deel van) het aankoopbedrag inhouden. Zodra Rybka.nl het product in goede orde heeft ontvangen zal het aankoopbedrag, verminderd met de retourkosten, binnen 30 dagen na ontvangst op uw rekening worden teruggestort,

 

Retourzendingen zijn tot het moment van ontvangst bij Rybka.nl voor risico van de koper. Dit houdt in dat Rybka.nl niet aansprakelijk is voor het zoekraken van retourgestuurde producten.

 

Het is niet mogelijk om tijdens of na productie van producten die voor u op maat worden gemaakt gebruik te maken van uw retourrecht of herroepingsrecht.

 

Bekijk onze algemene voorwaarden voor meer informatie

 

Retourneren in verband met een garantieclaim:

Indien u in verband met een garantieclaim goederen retour wilt zenden, dient u eerst een garantieclaim in te dienen bij onze klantenservice. Vervolgens kunt u het betreffende product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk- in de originele verpakking en toebehoren aan Rybka.nl retourneren.

Exacte instructies, alsmede de juiste adresgegevens, ontvangt u per mail van onze serviceafdeling, na aanmelding van uw garantieclaim.

 

Retourzendingen zijn tot het moment van ontvangst bij Rybka.nl voor risico van de koper. Dit houdt in dat Rybka.nl niet aansprakelijk is voor het zoekraken van retourgestuurde producten.

 


 

 

Klachten

Klachten over onze produkten of dienstverlening.

Wij doen ons uiterste best om u snel en goed van dienst te zijn. Heeft u onverhoopt toch een klacht, schade of defect, dan dient u dit zo spoedig mogelijk bij ons te melden.

U kunt daarvoor een e-mail sturen naar info@rybka.nl. Omschrijf de klacht nauwkeurig en vermeld duidelijk om welk(e) artikel(en) het gaat. Vermeld eveneens het ordernummer en uw naam- en adresgegevens, alsmede een telefoonnummer.

Wij zullen daarna de ontvangst van uw klacht per mail bevestigen. Wij zullen uw klacht uiterlijk binnen 7 dagen na ontvangst behandelen, waarna u wederom per mail bericht van ons ontvangt.

 

U mag voor hulp of verdere instructies natuurlijk ook gewoon eerst telefonisch contact met ons opnemen.


Klachten of schade tijdens verzending of bij aflevering.

Goederen worden door verschillende pakketdiensten en transporteurs voor ons afgeleverd. Het kan daarbij voorkomen dat tijdens het vervoer of bij de aflevering schade aan de pakketten is ontstaan.

 

Zichtbare schade aan de pakketten en/of goederen:

Laat, alvorens voor goede ontvangst uw handtekening te zetten, een notitie aanbrengen op de pakbon of in het systeem door de betreffende koerier of transporteur. Zorg dat u zo mogelijk ook een kopie van deze opmerking op uw eigen pakbon ontvangt, voorzien van een paraaf. Alleen dan kunnen wij pakketschade claimen bij onze transporteurs.

Wij verzoeken u vriendelijk deze schade uiterlijk binnen 48 uur na ontvangst schriftelijk aan ons te melden via info@rybka.nl   Alleen met deze hulp van uw zijde zijn wij in staat de schade op de juiste wijze te claimen bij de betreffende transporteur.

 

Onzichtbare schade aan de pakketten en/of goederen:

Mocht er zich na het openmaken van de pakketten schade aan de goederen openbaren, verzoeken wij u er een foto van te maken en per omgaande aan ons door te geven.

Controleer daarom na ontvangst s.v.p. zo spoedig mogelijk de volledige zending op eventuele gebreken!

Hoe eerder wij schade bij de transporteur kunnen melden, des te eenvoudiger en snellen kan e.e.a. dan worden vervangen en afgehandeld. Alleen met deze hulp van uw zijde zijn wij in staat de schade op de juiste wijze te claimen bij de betreffende transporteur.

 

E.e.a. conform de voorwaarden in de Algemene Vervoerscondities 1983 (AVC 1983), zoals laatstelijk vastgesteld door de Stichting Vervoeradres en gedeponeerd ter griffie van de Arrondissementsbank te Amsterdam en Rotterdam. Voor buitenlandse verzendingen zijn de CMR bepalingen (Verdrag betreffende de overeenkomst tot internationaal vervoer van goederen over de weg) van toepassing

Receptioniste klantenservice Rybka.nl
Klantenservice Rybka.nl telefoonnummer email adres